RAM 1500 zum arbeiten

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Mit welchem Motor?

Ich sag es mal so: Der 5.7er ist ausreichend, der neue 6.4er natürlich besser, aber noch sehr teuer. Nicht zu toppen ist natürlich der Cummins, der spielt mit den 4t hinten dran
:D
 
Dein :thumbleft:
Red vo am 6,7 Liter Cummins Reihensechsa ! Da brauchst ned beddln, do hoasts hegstns: Ned so gach !
800N/m - Mehr sog i ned ! :mrgreen:
 
Wuist arbeidn oda Spaß ? :mrgreen:
 
Beim arbadn an Schbass ham.
Warum gähd des mid am 8 Zylinder ned.
I lass mi scho überredn.

Geh tuad des mid am 8-Zylinda a ! Es gehd uns optimale Arbadstiar !

Da 1500 derf in Amiland 4,2 t ziang
Da 2500 irgndwos mit 8 t
und da 3500 stoize 15t.

Aba a 1500 werd di scho a 5 Joar aushoitn ! :mrgreen:
 
Das ist die südliche Hochsprache und wissenschaftlich dokumentiert

60 Mio. Deutsche können kein bayrisch ! Wir helfen !

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Also vorerst mal herzlichen Dank an Alle für die rege Teilnahme an meiner Frage.
Es ist alles nicht so einfach mit der Entscheidung.
Als Gartenbauer hab ich jetzt dann im Winter wenig zu tun und werde mal zu den bekannten Autohändlern fahren und bissl rumschauen.
Vielleicht klappts dann evtl im Frühjahr mit einem Ersatz für den Navara. Mein Problem ist natürlich auch, den Navara so zu verkaufen dass ich
nicht zu viel draufzahle. Bei diesen Fahrzeugen ist der Wertverlust schon enorm.

Bleibts sauber und liebe Grüße vom Hans aus Oberhaching
 
Eigentlich hast du zwei Möglichkeiten.... Cummins in nem 2500er rundum sorglos fahren legal mit 80 und dem gesamten Fahrtenschreibergedöns...
Oder 1500er kaufn, die Arbeit bewältigen, dafür alle 2 Jahre diverse Verschleißreperaturen , an Achsen und Co...
 
Eigentlich hast du zwei Möglichkeiten.... Cummins in nem 2500er rundum sorglos fahren legal mit 80 und dem gesamten Fahrtenschreibergedöns...
Oder 1500er kaufn, die Arbeit bewältigen, dafür alle 2 Jahre diverse Verschleißreperaturen , an Achsen und Co...

Ist der 1500erter so anfällig ? Mein Navara hält das ohne Probleme aus und der wirklich stark rangenommen. Der Motor sollte halt stärker sein.

Also 80er Beschränkung und Fahrtenschreiber will ich auf gar keinen Fall, weil dann würde ich mir eher einen LKW kaufen mit dem Nachteil
dass ich noch dann nein Privatfahrzeug brauche und mit dem RAM fahr ich halt so auch.

Gruß Hans
 
Fahrtenschreiber will ich auf gar keinen Fall,

Den Fahrtenschreiber benötigst Du ja vermutlich im Navara, im RAM sowieso. Oder fällst Du unter die 100 km-Handwerkerregelung?

Ich meine, hier im Forum traut man dem 1500er wesentlich weniger zu, als er in Wirklichkeit kann.
 
I dad ma jetzt do nix scheissn, glab a ned, daß de RAM Achsn vui anfälliga san, ois wia
d´Japaner Achsn. Und aussadem san d´Vaschleißteile a ned soo deia fian RAM.
Hob jetzt 25.000 drauf mit ca. 50% Hengafahrtn, bei mia is no ois guad
;)


Intressant waar a no, obsd an Neia oda an Gebrauchtn mechst?
An neia 1500a mit V8 hod hoid a jäda Händla am Hof steh, aufn 2500a weasd lenga wartn miassn.
Cummins Diesel gibts erst abn 2500, aba dea wead bei uns ois Neia richtig deia wean.
Den 3.0 Ecodiesel, den wos im 1500a no gibt, ja i woas a ned,
ob des dann sovui Untaschied zu Deim Navara macht!?

I find, da V8 macht hoid beim Arbadn und Privat an Spaß :mrgreen:

Und Werterhalt ham RAM eingle an relativ guadn, bringst normalerweis oiwei guad weida,
wenna ned zu daloabed is.
 
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