RAM 1500 zum arbeiten

Dodge-Forum

Help Support Dodge-Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Bayernhammer

Einzelkabine
Servus liebe RAM Freunde,

vor lauter lesen bin ich wieder unsicher.
Ist der Ram 1500 ab BJ 2013 mit 8-Gang und Gas zum Anhängerziehen und Arbeiten überhaupts geeignet?

Hängerbetrieb ca. 50% mit mindestens 3,5 tonnen, ich weiß meistens bissl überladen (Aushub den ganzen Tag fahren, Kiesgrube hin und zurück) und 30% Hängerbetrieb mit so ca. 2,5 tonnen,
der Rest ist Materielbeschaffung usw.
Bis jetzt Navara V6 ist schon grenzwertig vor allem beim Rückwärtsrangieren überfordert und Verbrauch zwischen 14-20 Liter.

Ist der RAM besser geeignet?

Gruß Hans

Servus liebe RAM Freunde,

vor lauter lesen bin ich wieder unsicher.
Ist der Ram 1500 ab BJ 2013 mit 8-Gang und Gas zum Anhängerziehen und Arbeiten überhaupts geeignet?

Hängerbetrieb ca. 50% mit mindestens 3,5 tonnen, ich weiß meistens bissl überladen (Aushub den ganzen Tag fahren, Kiesgrube hin und zurück) und 30% Hängerbetrieb mit so ca. 2,5 tonnen,
der Rest ist Materielbeschaffung usw.
Bis jetzt Navara V6 ist schon grenzwertig vor allem beim Rückwärtsrangieren überfordert und Verbrauch zwischen 14-20 Liter.

Ist der RAM besser geeignet?

Gruß Hans

Jein !
Überfordert ist er nicht, aber,du bewegst den 1500 permanent an der Leistungsgewichtsgrenze !
Empfehle eher einen 2500/3500 Cummins. Da hast Du mehr Reserve und schonst das Material besser, was weniger Verschleiß bedeuten dürfte.
Von den Verbrauchskosten dürfte da auch kein großer Gasvorteil mehr sein.

wieviele km/Jahr
:?:

Mach
I bi oewei mit fast 4T gfohn
ca 25Tkm im Jahr mitn Hänga

Anhänge

• 06102011093.jpg
    06102011093.jpg
    129,4 KB
  • RAM.jpg
    RAM.jpg
    395,2 KB
Mach
I bi oewei mit fast 4T gfohn
ca 25Tkm im Jahr mitn Hänga

Ja so schaugts bei mia a aus blos mid meara Dregg. Gartenbau und Lecha grom und oiwei in da Leddn drin.
(So sieht es bei mir auch aus nur mit mehr Schmutz. Gartenbau und Löcher graben und immer im Morast) glaab i hoasts.

da Hanse

Jein !
Überfordert ist er nicht, aber,du bewegst den 1500 permanent an der Leistungsgewichtsgrenze !
Empfehle eher einen 2500/3500 Cummins. Da hast Du mehr Reserve und schonst das Material besser, was weniger Verschleiß bedeuten dürfte.
Von den Verbrauchskosten dürfte da auch kein großer Gasvorteil mehr sein.

Beim Diesel wirds aber mit der Steuer happig oder?

Beim Diesel wirds aber mit der Steuer happig oder?

Nein. LKW!
Wie lang is den die Haltedauer geplant ? Mehr Arbeitstier, oder Familienwagen ?
Würde eine 80km/h Beschränkung (LKW) ein großes Problem darstellen ?

Servus,

is des jetzt a rein boarischa fredl? :mrgreen:

I hob a oft moi schware Henga dro, bagga duadas leicht, häd jetzt a koa Angst daß am Motor oda Getriebe wos feit,
wenn na verschleißn hoid d´Achsn und Radaufhängung schnäia wia beim 2500/3500.

A wen vui an 1500 koa Arbad zuatraun woin, i hob man a desweng kafft, wei da europäische Markt nix
mit gscheidn Motor zum bietn hod. Des Glump gäd ja oiwei in d´Knia, boi a wene a Buckl kimmt.

Bei mia liegt da Gasvabrauch mit 3,5to. bei um de 23-28 L

Servus,

Ja weil nur wia mitn RAM oabatn.
:mrgreen:

Servus,

I hob a oft moi schware Henga dro, bagga duadas leicht, häd jetzt a koa Angst daß am Motor oda Getriebe wos feit,

A wen vui an 1500 koa Arbad zuatraun woin, i hob man a desweng kafft, wei da europäische Markt nix
mit gscheidn Motor zum bietn hod. Des Glump gäd ja oiwei in d´Knia, boi a wene a Buckl kimmt.

Ja Gott sei Dank gibts no a boar de wos kenna sunst steam mia boid aus.
Mia san ja ned weit aussanand do kemma uns amoi dreffa auf a Hoibe.

Gruaß vom Hans aus Oberhaching

Nein. LKW!
Wie lang is den die Haltedauer geplant ? Mehr Arbeitstier, oder Familienwagen ?
Würde eine 80km/h Beschränkung (LKW) ein großes Problem darstellen ?

Haltedauer-keine Ahnung wenn er mir taugt 5 Jahre oder so.
Ich fahre zwar in der Freizeit damit, ist aber kein Familienwagen.
80 km/h gehen auf gar keinen Fall, meine Geschwindigkeit auf der BAB ist so 130-160.
Bin nicht der Cruiser.

Also wenn Du schon weißt was Du vor hast, dann würde ich auch einen 2500er empfehlen, der ist einfach robuster und die Rechnung wird da auf langer Sicht gesehen besser aussehen.

:-k
Du bist wiar i. Du mochst koane Lahrfahrtn. :mrgreen: Beim ziagn, is hoid a Diesl umschlagbar !

Servus,

Meiner schnauft scho auffe wenn i mim Henga auf Schäftlarn umme fahr und grod a so vo Woifratshausen und wieda zruck.

Neueste Beiträge

Oben