Auszug aus dem Service Manual 2001:
Axle Ratio: 3.21 / 3.55 / 3.92
Differential Case Flange Runout: 0.076 mm
Differential Case Clearance: 0.120 mm
Ring Gear Diameter: 209.500 mm
Ring Gear Backlash: 0.12 bis 0.20 mm
Ring Gear Runout: 0.12 mm
Pinion Bearing Preload original 1 - 2 Nm
Pinion Bearing Preload new 1.7 bis 5.0 Nm
Differential Cover Bolts: 41 Nm
Bearing Cap Bolts: 95 Nm
Ring Gear Bolts: 102 Nm
Pinon Nut Minimum: 285 Nm
Adjuster Lock Screw: 10 Nm
Backing Plate Bolts: 65 Nm
So mehr Daten sind dort für die 8.25 nicht vorgegeben.
Was mich ja wundert warum die dort kein "trac lok" vorgesehen haben da im Jeep Cherokee bzw Dodge Dakota ja sowas auch bei der Achse drin ist.
Gruß Peter