GTfastbacker
QuadCab
- Registriert
- 13. Sep. 2009
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Aloha die Herren,
ich habe mal eine Frage zur Achsübersetzung beim 2010er RAM:
es gibt die Wahl zwischen :
3.55 Axle Ratio Close
A numerically lower axle ratio results in lower engine rpm and better fuel economy. A numerically higher ratio improves acceleration, climbing grades, carrying loads or pulling a trailer.
3.92 Axle Ratio Close/ Anti-Spin Differential Rear Axle
A numerically lower axle ratio results in lower engine rpm and better fuel economy. A numerically higher ratio improves acceleration, climbing grades, carrying loads or pulling a trailer.
Includes:
Normalerweise fahren wir ja im "schnellen" Deutschland lange Achsen für schnelleres Tempo und bessere Ökonomie.
Jetzt bietet Dodge eine lange "normale" und eine "kürzere" mit Sperre an.
Was meint Ihr, was besser ist? Drehzahlorgien bei N-Max oder nur ein schwarzer Streifen an der Kreuzung? :roll:
Joe
ich habe mal eine Frage zur Achsübersetzung beim 2010er RAM:
es gibt die Wahl zwischen :
3.55 Axle Ratio Close
A numerically lower axle ratio results in lower engine rpm and better fuel economy. A numerically higher ratio improves acceleration, climbing grades, carrying loads or pulling a trailer.
3.92 Axle Ratio Close/ Anti-Spin Differential Rear Axle
A numerically lower axle ratio results in lower engine rpm and better fuel economy. A numerically higher ratio improves acceleration, climbing grades, carrying loads or pulling a trailer.
Includes:
Normalerweise fahren wir ja im "schnellen" Deutschland lange Achsen für schnelleres Tempo und bessere Ökonomie.
Jetzt bietet Dodge eine lange "normale" und eine "kürzere" mit Sperre an.
Was meint Ihr, was besser ist? Drehzahlorgien bei N-Max oder nur ein schwarzer Streifen an der Kreuzung? :roll:
Joe